Tuesday 21 November 2017

Gk forex skargi


Dowiedz się więcej na GKFX. Wszystkie produkty finansowe sprzedawane na marginesie noszą duży stopień ryzyka dla Twojego kapitału. Nie są dostosowane do wszystkich inwestorów i można stracić więcej niż początkowy depozyt. Proszę upewnić się, że w pełni rozumie się zagrożenia i zasięgnij niezależnej porady jeśli nasze pełne ostrzeżenie o ryzyku i warunki handlowe są dostępne w celu uzyskania szczegółowych informacji. Używamy plików cookie do obsługi funkcji, takich jak logowanie i zezwalaj zaufanym partnerom medialnym na analizowanie zagregowanej witryny Użyj cookies, aby cieszyć się pełnym doświadczeniem w witrynie Przeglądając naszą witrynę z włączoną obsługą plików cookie, jesteś zgoda na ich wykorzystanie Przejrzyj nasze informacje o plikach cookie, aby uzyskać więcej informacji. Nasze produkty są sprzedawane na marginesie i posiadają wysoki stopień ryzyka Utraty mogą przekroczyć początkowy depozyt. wypełnij FORMĘ, aby uzyskać więcej informacji. Za pomocą zadzwonić do Ciebie. Prosze podaj swoje dane poniżej, aby kontynuować. Nasza polityka prywatności. Polityka prywatności opisuje praktyki dotyczące prywatności stosowane przez GK Futures Ltd w celu świadczenia usługi określonej poniżej dla naszych klientów brokerów GK Futu res jest wysokiej klasy dostawcą rozwiązań dla pośredników finansowych oferujących szeroką gamę rozwiązań i usług dla naszych Klientów, a ostatecznie poprzez naszych Klientów do swoich użytkowników końcowych Nasza firma jest przekonana, że ​​nasza usługa jest korzystna dla naszych klientów Twoja prywatność jest ważna W GK Futures traktujemy wszystkie informacje zebrane przez nas nie przekazane innym osobom, dbamy o informacje umożliwiające identyfikację użytkowników i niniejsza Polityka opisuje jak, kiedy i dlaczego gromadzimy takie informacje. Personalne informacje oznaczają wszelkie informacje, które mogą być wykorzystane, samodzielnie lub w połączeniu z innymi informacjami, osobiście identyfikować, kontaktować się lub zlokalizować indywidualne dane osobowe, obejmuje między innymi imię i nazwisko, numery identyfikacyjne, numery kart debetowych, dane finansowe, w tym dane o transakcjach, depozyty, wypłat i adresów poczty elektronicznej i fizycznej oraz innych informacji kontaktowych Wszelkie informacje, które nie umożliwiają identyfikacji, lokalizacji, lub kontaktowanie się z osobą, na przykład zagregowaną informacją, jest anonimowe Informacje, a my możemy przetwarzać informacje anonimowe w jakikolwiek sposób, który tak wybrał bez uprzedniego powiadomienia klientów lub klientów naszych klientów. STĘPUJĄCY, POWIADOMIENIE I MODYFIKACJĘ. Subskrybując oraz za korzystanie z Serwisu, wyrażasz zgodę na warunki niniejszej Polityki Jeśli nie zgadzasz się z warunkami i postanowieniami niniejszej Polityki, nie używaj Usługi. Numieśliśmy, że jako odbiorca naszej Usługi zobowiązujesz się do zapewnienia odpowiednich zawiadomienie o zasadach zachowania poufności informacji i uzyskiwanie niezbędnych zezwoleń i zgody klientów, których dane osobowe są gromadzone, otrzymywane, używane i ujawniane przez nas. Firma nasza zastrzega sobie prawo, według nas, do zmiany niniejszej Polityki w każdej chwili , które się zmienią, obowiązują dziesięć dni po opublikowaniu zmienionej Polityki w naszej witrynie internetowej, a dalsze korzystanie z Serwisu będzie stanowić zgodę na warunki i postanowienia Konta rejestrowanie i odbieranie informacji osobowych. Zbieramy i odbieramy informacje osobiste dotyczące klientów. Dzieje się tak, ponieważ w ramach Usługi możemy świadczyć usługi hostingowe dla niektórych lub wszystkich Usług, w wyniku których klient ma Informacje osobiste przesyłane do nas z naszych serwerów produkcyjnych Zbieramy również i odbieramy informacje osobiste dotyczące niektórych pracowników naszych Klientów w celu komunikacji z nami oraz ogólnych warunków korzystania z usługi. Usługa może także używać plików cookie i innych technologii śledzenia do zbierać informacje anonimowe Plik cookie to mały plik tekstowy, który może być używany, na przykład do zbierania informacji o aktywności usługi i może służyć do przywoływania informacji osobistych uprzednio wskazanych przez klienta, takich jak jego identyfikator użytkownika i hasło dostępu do plików Usługi s W szczególności używamy plików Flash Cookies i / lub technologii przechowywania lokalnego w celu ułatwienia klientom bezpłatnego dostępu do kont służbowych a nie zapisuj ustawień swojego konta w swoich przeglądarkach Większość przeglądarek umożliwia kontrolę plików cookie, w tym ich akceptacji i sposobu ich usuwania. JEDZIELA I UJAWNIANIE INFORMACJI OSOBISTYCH. GK Futures wykorzystuje i lub ujawnia Informacje osobiste klientów w celach lub przyczyny istotnych lub niematerialnych w stosunku do świadczenia Usług Dla jasności, GK Futures może udostępniać takie Informacje osobowe członkom Grupy GK Futures w takich celach i przyczynach, których członkami są GK Mediasoft i którąkolwiek z jej bezpośrednio lub pośrednio zależnych mogą wykorzystywać i ujawniać Klienci Informacje osobiste lub wszelkie informacje przekazane za pośrednictwem Serwisu, jeśli są w dobrej wierze przekonanie, że takie użycie lub ujawnienie jest pomocne lub racjonalnie konieczne, aby był zgodny z wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami, procesem prawnym lub prośbą rządową, ii egzekwować warunki umowy o świadczenie usług z Tobą, w tym dochodzenia w sprawie ich potencjalnych naruszeń, iii wykryć, uniemożliwić , lub w inny sposób rozwiązuje problemy związane z nadużyciami lub bezpieczeństwem, lub iv chroni prawa, mienie lub bezpieczeństwo GK Futures, jej podmiotów stowarzyszonych i akcjonariuszy, siebie, klientów lub opinii publicznej. Firma GK Futures podejmuje rozsądne środki ostrożności w celu ochrony danych osobowych przed utratą, kradzieżą , niewłaściwe użycie, nieautoryzowany dostęp lub ujawnienie, zmiana lub zniszczenie. Stosujemy zabezpieczenia fizyczne, elektroniczne i proceduralne w celu ochrony danych osobowych. Nie przechowujemy danych osobowych przez dłuższy czas niż konieczny do świadczenia Usług lub zgodnie z prawem. Wszystkie dane osobowe zebrane lub otrzymane przez nas są przekazywane do nas w formacie zaszyfrowanym. Centra danych programu GK Futures zawierają zarówno serwery wewnętrzne, jak i zewnętrzne Dostęp do naszego wewnętrznego serwera jest ograniczony do wstępnie zaakceptowanych osób, z których zewnętrzne serwery można uzyskać za pośrednictwem Internetu. KOLETOWANIE PRZEZ STRONY TRZECIE. GK Futures może przekazywać Informacje osobiste osobom trzecim w celach opisanych w sekcji powyżej W takich przypadkach dokonujemy sprzedaży że takie osoby trzecie albo będę prenumerować standardy prywatności zasadniczo podobne do niniejszej Polityki lub wyrazić na piśmie zgodę na takie normy lub ii są związane prawami zapewniającymi co najmniej taki sam poziom ochrony prywatności, jak zawarte w niniejszej Polityce. Ponieważ przetwarzamy dane osobowe jako usługodawcę, a ponieważ nie utrzymujemy bezpośredniego związku z jakimkolwiek konkretnym klientem, jesteś odpowiedzialny za udostępnianie klientom dostępu do sprawdzania posiadanych przez nich informacji osobowych, umożliwiających im poprawianie, lub usunąć wszelkie informacje, które są niedokładne lub niekompletne klienci powinni kierować wszelkie pytania i skargi do Ciebie, a nie GK Futures. Usługa nie ma na celu przyciągnięcia osób poniżej osiemnastego roku życia. Dzieci Nie przetwarzamy danych osobowych osób, które rzeczywiście znamy być Dzieci. MERGER, SPRZEDAŻ, ZMIANA KONTROLI LUB BANKRUPTCY. Jeśli GK Futures zostanie nabyte przez mnie lub mnie zgłaszane przez osoby trzecie lub podlegające zmianie, zastrzegamy sobie prawo do przeniesienia lub przekazania Osobowych Informacji, które zebraliśmy lub otrzymaliśmy przejmującemu lub uprzywilejowanemu, a informacje te będą podlegać polityce prywatności przejmującego lub wykonawcy W przypadku wystąpienia takiej sprzedaży lub przeniesienia, GK Futures podejmie stosowne działania w celu skierowania przez cesjonariusza lub osoby trzeciej do korzystania z Osobistych Informacji w sposób zgodny z niniejszą Polityką. W przypadku upadłości, niewypłacalności, reorganizacji, rozliczenia zarządu lub innego podobnego zdarzenia , możemy nie być w stanie kontrolować, w jaki sposób przetwarzane, przekazywane lub wykorzystywane są dane osobowe przechowywane przez nas przez nas. Informacje dotyczące zapytań, pytań lub obaw dotyczących praktyk związanych z ochroną prywatności GK Futures lub niniejszej Polityki mogą być kierowane do. Eksperci z Plus500 Scam lub Not. Plus500 jest znanym brokerem CFD, który przyciąga nowych graczy bez bonusu depozytowego 25 Oznacza to, że zarejestrujesz się na Plus500 i Twoje konto zostanie zapisane 25 bez złożenia depozytu Jest to bardzo dobra propozycja dla początkujących, którzy starają się zacząć od trading. Plus500 nie był najwyższym brokerem kilka lat temu, ale naprawdę ciężko pracowali nad jednym z najlepszych adresów Plus500 jest obecnie regulowany i upoważniony przez FCA do postępowania finansowego, który działa na zasadzie ścisłej i jest notowany na giełdzie w Londynie To tylko sprawia, że ​​ten broker jest bardziej bezpieczny niż 99 wszystkich innych pośredników Nie można po prostu oszukać swoich klientów, będąc publicznie notowaną firmą kapitał jest w zasadzie bez znaczenia. Forexpeacearmy nie robi nazywając Plus500 oszustwem i istnieją większe witryny, które promują Plus500 Biorąc pod uwagę wielkość tego pośrednika, znajdziesz stosunkowo mało negatywnych opinii w internecie Będzie kilka, ale gdzieś jest prawdziwe dla każdego pojedynczego pośrednika. W każdym razie, jeśli musimy dokonać wyboru, aby polecić ci trzy wiarygodne firmy brokerskie, gdzie jest to najmniej prawdopodobne, że się oszukujesz, Plus500 znajduje się na szczycie listy Możesz tam zarejestrować się za pośrednictwem tego linku Pozwól nam poznać Twoje doświadczenia. 1 - notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Londynie, powitalna premia w wysokości 25 bez depozytu. Kapitał jest zagrożony. 2 - Segregowane środki klientów, regulowane przez CySEC, MiFID, ASIC IFSC i FSB. Alternatywne - Handel Społeczny. 1 - wiodąca na świecie sieć społecznych inwestycji Po prostu skopiuj sukcesy handlowców jednym kliknięciem przycisku i zyskuj 54 opinie i doświadczenia. Leo Speight mówi. Zacznę od 25 darmowych bonusów i zamienił go na 250 bez depozytu w ogóle próbowałem wycofują się, ale powiedzieli, że nie osiągnąłem wystarczająco dużo punktów dla handlowców, które uzyskuje się poprzez otwarcie pozycji I osiągnęła ilość punktów, które mi powiedzieli Wycofałem całą 250 bez wydania So happy. Also, w przeciwieństwie do innych brokerów im zarejestrowanych, nie dzwonią do ciebie każdego 3 minuty, aby spróbować dostać się do depozytu Gorąco polecam dla początkujących, Plus 500 dostał mnie do handlu i udowodnił mi, że rzeczywiście mam zdolność. Nie martw się, i haven nie zostały zapłacone powiedzieć to, im po prostu bardzo szczęśliwy. Plus500 usunąłem fundusze. Wiedząc o ryzyku z tą firmą handlowałem wyłącznie z funduszami premiowymi, które oferowali Zaczęło się od 60 i zbudowało je do 85. Z wszystkich rynków zarówno UP, jak i ZAMKNIĘTYCH w wieku 85, plus 500 losowo wysyłało mi e-mailem informację, że jestem m blisko marginesu cal I to nie jest dobrze patrzę na konto, a teraz mam 53. co jest dobre szereg dobrych inwestycji przynoszących zyski, nie straty, a ja m DOWN. No wyjaśnienie z poparcia jeszcze, ale z wczesnych wskazań I szczęśliwy zadzwonić, że a scam. plus 500 fucker says. HI moja historia idzie otworzyć 2 konta dla mnie i mojej dziewczyny na moje imię i odzyskaliśmy 2x 50BGN bez depozytów bonusy jednak ona uwolniła ją, a ja mam jeden z zysku 500BGN i uzasadnione zwycięskiego konta i idę za zerwać połowę pieniędzy po tym zdecyduję się bardzofi inne konto, więc mogę zrobić jej konto załadowane odrobinę trochę pieniędzy Iż idzie oszustwo oni zakończyli moje konto i powiedział mi, że cannt mają 2 konta obviesly mogę, jeśli system powiedz tak tak czy inaczej zdecydowali się zamknąć konto Wining bez mather, że było bardzo zadowolone JAK ZOSTAĆ POBYT ZOSTAĆ Z TEGO Brokera Scam. Rzadko komentujemy raporty oszustwa od naszych użytkowników, ale jest to oczywiście bardzo wyraźny przypadek Otwarcie kilku kont, szczególnie przy próbie otrzymywać bonu że pieniądze są wyraźnie sprzeczne z T Cs i bardzo dobry powód, aby zakończyć wszystkie konta, które otworzyłeś, próbując otrzymywać bonusowe pieniądze Każda legalna brokera powinna działać w ten sposób. Justin zaznacza, że ​​najpierw zarobiłem pieniądze, a potem zapłaciłem coraz więcej, nigdy nie zrobić monwy przez ostatnie 6 miesięcy czuję, że system jest fałszywy Jeśli kupię cenę zejść, jeśli cena sprzedaży wzrosła itshappen z ponad 300 otwartych pozycji również straciłam bonus coś dziwne i cant understandans również Czuję, gdy zielony jest stożek stop system tovupdate peice i bliskie miejsce przychodzące szary non clickable. After ja przejrzyj swoje komentarze i zacznę coś znowu zmienić firmę zgubiłem 2000 dolarów w ciągu 1 tygodnia to jest śmieszne mam doświadczenie z handlu, ale cena trafi cloase hit w loos i po że cena znikła Przez cały okres ostatnich 3 miesięcy straciłem dużą kwotę. Myślę, że zmienię brokera wkrótce Wygląda na to, że ktoś patrzy na u. Arshadur Rahman mówi, że lepiej przestaniesz kupować ropę i inne towary, by spróbować wykupić PUT i CALL w systemie binarnym jubileusz dla Francji 40, Holandia czeka tylko na cenę, a następnie kupić i czekać na nadzieję, że możesz odzyskać swoje straty. Plaul Kaasik mówi: He Brad, nie wiem, dlaczego przeprosiłeś miałem dokładnie to samo doświadczenie próbowałem wycofać 2000 z mojego konta i nie mogłem nigdy nie otrzymywać odpowiedzi, kiedy skontaktowałem się z obsługą klienta Problem dotyczył sprawdzenia mojego adresu Nie byłem w stanie skłonić firmy do pomocy w tym wydaje się być 2 ogólnymi skargami Plus 500 1 Będą anulować Twój rachunek na kaprys, powołując się na naruszenie umowy 2 Trudno byłoby wycofać fundusze, mimo że naprawdę łatwo je złożyć 3 Wsparcie dla klientów nie istnieje. David Lovatt mówi. Zacząłem grać wokół plus 500 demo, dostałam zawleczkę, handlując tak więc zacząłem pisać zawody w dół, ponieważ chciałem używać tylko sumy gotówki, powiedzmy, że 20000 w ciągu jednego miesiąca obróciłem 200 00 na 35 000 00, więc nadal resetowałem swoje notatki co miesiąc przez 3 miesiące tu lub tam w zysku powyżej Więc pomyślałem, niech to zrobić za prawdziwe postawiłem 100 na moim koncie i uczynić 50 w ciągu 4 godzin Nie źle Powiedziałem do siebie Wtedy to się stało Gdybym poszedł SPRZEDAŁ to poszedł KUP, jeśli poszedłem KUP to poszło SPRZEDAJĄ to było na każdym otwarciu handel i miejsce Wycieranie mojego całego konta W mgle tego zdarzenia sprawdziłem stan na żywo ticker na moim laptopie Co znalazłem FTSE100 spadał, ale na plus500 interfejs FTSE100 był w górę Wracając do SPRZEDAJ lub KRÓTKIEJ Więc dołączam mój bank, aby otrzymać środki zwrócone Oh i aplikacja nie przerywali blokowania podczas próby otwarcia transakcji Utrata 50 funduszy ze względu na to również FTSE100 na live ticker wynosiła 30 punktów z Plus500 I zapytał o to i po prostu dostał obciążenie gówna back. If chcesz sprzedawać i kupić zapasy być farmer. Yeah I've miał ten sam problem W zasadzie, to samo dzieje się dla mnie w kilku przypadkach mam moje stanowisko zamknięte automatycznie z powodu połączenia z depozytariuszem. Ale gdy sprawdzam na żywo ticker, ticker nawet nie poszedł niskie Doświadczenia takie jak Live ticker wynosiła 1 0, ale gdy kupiłem, w jakiś sposób cena, którą kupiłem była 1 30 to oznacza, że ​​już straciłem 0 30 To jest pierwsza rzecz, która mnie wkurzyła, ale mimo to Myślę, że Prawdopodobnie kupiłam to, gdy kurs zmienił się bez powiadomienia Kiedy spojrzałem na notatkę z innej strony internetowej i stwierdziłem, że tendencja w tym okresie nigdy nie była bogata na ten poziom 1 30 To zawsze 1 0 lub poniżej Więc miałem moje stanowisko otwarte i miałem wystarczająco dużo pieniędzy na pokrycie spreadu, jeśli cena spada do 0 65 Jednak kilka godzin później dowiedziałem się, że moje stanowisko zostało automatycznie zamknięte przez depozyt zabezpieczający a pozycja została zamknięta po cenie 0 56 Sprawdzałem live i trendy w historii, ale didn t znaleźć gdziekolwiek, co pokazuje, że cena spadła do 0 56, ale pływających około 0 70 Cóż, jestem tak rozczarowany, że rzeczywiście zamknął moje pozycje, gdzie żadne dane historyczne pokazują, że cena jest rzeczywiście spadła tak dużo To ma stało się dla mnie od trzech do czterech razy zanim to zrobiłem, ale nie zdałem sobie z tego sprawy, dopóki nie będę online, aby zbadać trend i trendy w historii Tak rozczarowany Nie mogłem znaleźć żadnych danych ani trendów w pobliżu bliskiej pozycji Nie wiem, czy jest jakiś błąd, czy też celowo zamknął je fałszywymi danymi .29th lut W skrócie GPOR w 23 52 z SL w 24 51 Got zatrzymany o 6 16pm jednak cena nie poszła nigdzie w pobliżu tej wartości To jest mój jedyny zmartwienie o tej platformie manipulowane zamknięciami w innym dobrym systemie Ktoś chciałby zaoferować wyjaśnienie Dziękuję. Javier Latorre mówi mi, że zostałem głęboko zerknięty przez Plusa 500. Pozdrawiam wszystkich, aby się z dala od niego. Miałem krótkie pozycje na RIMM teraz BBRY otworzył 31 stycznia Ponieważ cena wzrosła, starałem się je zamknąć w lutym czwarty w cenie 13,56 w 15 31 GMT 2, ale nie było możliwe, ponieważ platforma nie była dostępna do obrotu BBRY rzekomo ze względu na zmianę grubsza z RIMM do BBRY napisałem do obsługi klienta i nie otrzymałem odpowiedzi, cena nadal rosła ng i niemożliwe było zamknięcie pozycji z powodu wadliwej platformy 5 lutego otrzymałem wezwanie do depozytu zabezpieczającego, mówiące, że moje pozycje zostały zamknięte, straciłem ponad 3000 franków szwajcarskich z powodu awarii w systemie. Łatwo to wykazać e-maile i zrzuty ekranu, które wysłałem. Prośba jest bardzo prosta, poprosiłem Plus 500 o ponowne zasilenie mojego konta przy użyciu kapitału własnego dostępnego przed awarią systemu, czyli 3182,77 CHF Jeśli nie mam nowych wiadomości w ciągu 24 godzin, natychmiast skontaktować się z moim prawnikiem, aby rozpocząć proces przez regularne kanały. Mam już kontakty z innymi zainteresowanymi klientami i publikuję w internecie informacje na ten temat w internecie, aby dowiedzieć się, czy jest więcej osób oszukanych. Jestem a także wypełnienie skargi w FSA w odniesieniu do tego problemu. Wiem, że w tym dniu było wielu ludzi handlujących BBRY, więc jeśli masz wpływ, skontaktuj się ze mną, mój email jest. Proszę opublikować swoją opinię lub doświadczenie tutaj Anuluj odpowiedź .

No comments:

Post a Comment